123ignition VW-4-R-V kärjetön sytytys
320,00 €
123ignition kärjetön sytytys 123VW-4-R on kehitetty yhdessä VW-osaajien kanssa, tuloksena sytytys jota voi käyttä 1., 2. ja 3 sarjan malleissa. Tässä laitteessa myös alipaineliitäntä. Malleille VW 411(L)E, VW 412 (L)E ja VW 1600E joissa Bosch D-jetronic polttoaineen ruiskutus, tilaa malli 123VW-4-R-V-IE.
Laitteessa yhtensä 16 ennaltaohjelmoitua sytytyskäyrää, jotka on käyttäjän valittavissa. Tutustu ohjelmiin sytytyskäyrät välilehdellä.
Ei varastossa, tehdastilaus, toimitusaika 2-3 viikkoa.
Sopiva puola
Asennusohje
Tekniset tiedot
Sylinterit: | 4 |
Pyörimissuunta: | CW/CCW |
Jännite: | 4,0 – 15,0 V |
Kierroslukualue: | 500 – 8000 rpm |
Käyttölämpötila: | -30 – 100 Celsius |
Puola: | vakio tai suurtehopuola, ensikäämin resitanssi suurempi kuin 1,0 ohmia. |
Virransäätö: | vakiovirta, automaattisesti säätyvä |
Virrankatkaisu: | noin sekunti sytytysvirran poiskytkennän jälkeen |
Sytytyksen tarkkuus: | <0,5 astetta kampiakselilta mitattuna |
Alipainesäätö: | Alkaa 100 mmHg, päättyy 10 asteeseen @ 300 mmHg |
Max. ennakko: | 45 astetta |
Johtimet: | punainen = +6V tai +12V, musta = ’-’ puolalla |
Sytyskäyrät [ENG]
curve | advance starts [rpm crankshaft] | max. advance [rpm] | [degr. crankshaft] | vac. adv. starts [mmHg] | max. vac. adv. [mmHg] | [degr.] | replaces | remark |
0 | 1200 | 3800 | 24,0 | 80 | 200 | 10,0 | 0231 170 034 | One-fits-all curve for 1200, 1300, 1500 |
1 | 1200 | 3800 | 24,0 | 80 | 200 | 10,0 | 0231 170 034 | As curve #0, optimized for LPG/E85 |
2 | 1200 | 3800 | 24,0 | 80 | 200 | 10,0 | 043 905 205 | 1/1300M9, 181/M157, 3/1500, 3/1500S |
3 | 1200 | 3800 | 24,0 | 80 | 200 | 10,0 | 043 905 205 | As curve #2, optimized for LPG/E85 |
4 | 1000 | 3000 | 16,0 | 75 | 195 | 10,0 | – | T3 WBX |
5 | 1300 | 4000 | 22,0 | 75 | 225 | 10,0 | 021 905 205F, 113 905 205AC, 113 905 205AE | 1/1300M9, 1/1600M9 |
6 | 1300 | 3800 | 29,0 | 140 | 225 | 10,0 | 211 905 205R, 113 905 205AJ, 311 905 205AJ | 1/1300 |
7 | 1300 | 3800 | 23,0 | 140 | 225 | 10,0 | 113 905 205AK | 1/1300M9 |
8 | 1100 | 3600 | 31,0 | 100 | 300 | 9,0 | 113 905 205AA, 113 905 205P | 1/1500M9, 1/1500M157 |
9 | 1300 | 3800 | 23,0 | 90 | 200 | 10,0 | 113 905 205AL, 211 905 205S, 021 905 205G/J | 181, 2/1600, 2/1700 |
A | 1300 | 3800 | 23,0 | 140 | 190 | 6,0 | 113 905 205AN, 211 905 205Q, 113 905 205AH | 2/1600M157 |
B | 1000 | 3500 | 25,0 | 100 | 300 | 9,0 | 0181 905 205, 311 905 205T | 3/1600 |
C | 800 | 3100 | 30,0 | 100 | 300 | 9,0 | VE4BRS383, VJ4BR9 & 18, VJR4BR18 | Porsche 356 |
D | 80 | 3100 | 30,0 | 100 | 300 | 9,0 | 0231 129 022 JFR4[R] | Porsche 912 |
E | 1100 | 3200 | 30,0 | 100 | 300 | 9,0 | 0231 129 031 | For tuning |
F | 1100 | 2600 | 21,0 | 100 | 300 | 9,0 | 0231 129 009 | For tuning |