123ignition Volvo-B16-4-R-V kärjetön sytytys
320,00 €
123ignition kärjetön sytytys 123VOLVO-B16-4-R-V on suunniteltu Volvon B4, B14 ja B16 moottoreille, klassikkoautojen lisäksi työkoneisiin ja veneisiin (Volvo Penta). Laite korvaa alkuperäisen Bosch-virranjakajan ja tarjoaa sytytyskäyrät B4B, B14A, B16A ja B16B moottoreille. Laitteessa myös sytytyskäyrät LPG, E85 ja viritetyille moottoreille.
Laitteessa yhtensä 11 ennaltaohjelmoitua sytytyskäyrää, jotka on käyttäjän valittavissa. Tutustu ohjelmiin sytytyskäyrät välilehdellä.
Ei varastossa, tehdastilaus, toimitusaika 2-3 viikkoa.
Sopiva puola
Asennusohje
Liittyvät tuotteet
Tekniset tiedot [ENG]
Cylinders: | 4 |
Directions: | CW/CCW |
Voltage: | 4,0 – 15,0 volt |
Range: | 500 – 8000 rpm |
Temperature: | -30 to 100 Celsius |
Coil: | stock or High Energy coil, primary coil NOT below 1,0 ohm |
Dwell: | constant current, fully autom. |
Time-out: | after 1 second current is switched off |
Spark-bal: | <0,5 degr. crankshaft |
Vacuum: | Starts at 100 mmHg, ends at 10 degr. @ 300 mmHg |
Max. Advance: | 45 degr. crankshaft |
Wiring: | red = +6V or +12V, black = ’-’ coil |
Sytytyskäyrät
curve | advance starts [rpm crankshaft] | max. advance [rpm] | [degr. crankshaft] | vac. adv. starts [mmHg] | max. vac. adv. [mmHg] | [degr.] | replaces | remark |
0 | 500 | 3500 | 35 | 150 | 450 | 15 | AUTO-LITE IGS-4210 | IAT-4006 VOLVO PV- & P-1900, B4B & B14A |
1 | 500 | 3400 | 35 | 150 | 450 | 15 | BOSCH 4JU4BR9 | VOLVO-PV ENG.: B4B |
2 | 500 | 3400 | 35 | 150 | 450 | 15 | BOSCH 4JU4BR9 | VOLVO-PV ENG.:B4B LPG/E85 |
3 | 800 | 3800 | 27 | 100 | 450 | 16 | BOSCH 4JU4-BR20 | VOLVO-PV ENG.:B16 |
4 | 1000 | 3500 | 27 | 100 | 450 | 16 | 2000 rpm @ 20,0 deg. | TUNING |
5 | 1000 | 3100 | 27 | 100 | 450 | 16 | 1600 rpm @ 20,0 deg. | TUNING |
6 | 600 | 3100 | 27 | 100 | 450 | 16 | – | MODIFIED VOLVO-PV ENG.:B16 LPG/E85 |
7 | 600 | 3100 | 30 | 100 | 450 | 16 | – | MODIFIED VOLVO-PV ENG.:B16 LPG/E85 |
8 | 1000 | 3400 | 20 | 100 | 450 | 16 | – | MODIFIED VOLVO-PV ENG.:B16 TUNING #1 |
9 | 1000 | 3400 | 23 | 100 | 450 | 16 | – | MODIFIED VOLVO-PV ENG.:B16 TUNING #2 |
A | 1000 | 3400 | 26 | 100 | 450 | 16 | – | MODIFIED VOLVO-PV ENG.:B16 TUNING #3 |
B | – | – | – | – | – | – | – | – |
C | – | – | – | – | – | – | – | – |
D | – | – | – | – | – | – | – | – |
E | – | – | – | – | – | – | – | – |
F | – | – | – | – | – | – | – | – |