123ignition MG-4-R-V-POS kärjetön sytytys
345,00 €
123ignition kärjetön sytytys 123MG-4-R-V-POS on suunniteltu MGA ja MGB autoihin. Tämä laite on suunniteltu malleille joissa on positiivinen maa. Tämä tarkoittaa että sytytysyksikkö voidaan asentaa autoihin, joissa on postiivinen maa sekä autoihin joissa on negatiivinen maa. MGC:lle katso tuote 123GB-6-R-V.
Kaikki kyseisille autoille tarkoitetut sytytyskäyrät on ohjelmoitu laitteeseen. Laitteessa yhtensä 16 ennaltaohjelmoitua sytytyskäyrää, jotka on käyttäjän valittavissa. Tutustu ohjelmiin sytytyskäyrät välilehdellä.
Ei varastossa, tehdastilaus, toimitusaika 2-3 viikkoa.
Sopiva puola
Asennusohje
Tekniset tiedot [ENG]
Cylinders: | 4 |
Directions: | CW/CCW |
Voltage: | 4,0 – 15,0 volt |
Range: | 500 – 8000 rpm |
Temperature: | -30 to 100 Celsius |
Coil: | stock or High Energy coil, primary coil NOT below 1,0 ohm |
Dwell: | constant current, fully autom. |
Time-out: | after 1 second current is switched off |
Spark-bal: | <0,5 degr. crankshaft |
Vacuum: | Starts at 100 mmHg, ends at 10 degr. @ 300 mmHg |
Max. Advance: | 45 degr. crankshaft |
Wiring: | red = +6V or +12V, black = ’-’ coil |
Sytyskäyrät [ENG]
curve | advance starts [rpm crankshaft] | max. advance [rpm] | [degr. crankshaft] | vac. adv. starts [mmHg] | max. vac. adv. [mmHg] | [degr.] | replaces | remark |
0 | 1200 | 3800 | 24,0 | 80 | 200 | 10,0 | 0231 170 034 | One-fits-all curve for 1200, 1300, 1500 |
1 | 1200 | 3800 | 24,0 | 80 | 200 | 10,0 | 0231 170 034 | As curve #0, optimized for LPG/E85 |
2 | 1200 | 3800 | 24,0 | 80 | 200 | 10,0 | 043 905 205 | 1/1300M9, 181/M157, 3/1500, 3/1500S |
3 | 1200 | 3800 | 24,0 | 80 | 200 | 10,0 | 043 905 205 | As curve #2, optimized for LPG/E85 |
4 | 1000 | 3000 | 16,0 | 75 | 195 | 10,0 | – | T3 WBX |
5 | 1300 | 4000 | 22,0 | 75 | 225 | 10,0 | 021 905 205F, 113 905 205AC, 113 905 205AE | 1/1300M9, 1/1600M9 |
6 | 1300 | 3800 | 29,0 | 140 | 225 | 10,0 | 211 905 205R, 113 905 205AJ, 311 905 205AJ | 1/1300 |
7 | 1300 | 3800 | 23,0 | 140 | 225 | 10,0 | 113 905 205AK | 1/1300M9 |
8 | 1100 | 3600 | 31,0 | 100 | 300 | 9,0 | 113 905 205AA, 113 905 205P | 1/1500M9, 1/1500M157 |
9 | 1300 | 3800 | 23,0 | 90 | 200 | 10,0 | 113 905 205AL, 211 905 205S, 021 905 205G/J | 181, 2/1600, 2/1700 |
A | 1300 | 3800 | 23,0 | 140 | 190 | 6,0 | 113 905 205AN, 211 905 205Q, 113 905 205AH | 2/1600M157 |
B | 1000 | 3500 | 25,0 | 100 | 300 | 9,0 | 0181 905 205, 311 905 205T | 3/1600 |
C | 800 | 3100 | 30,0 | 100 | 300 | 9,0 | VE4BRS383, VJ4BR9 & 18, VJR4BR18 | Porsche 356 |
D | 80 | 3100 | 30,0 | 100 | 300 | 9,0 | 0231 129 022 JFR4[R] | Porsche 912 |
E | 1100 | 3200 | 30,0 | 100 | 300 | 9,0 | 0231 129 031 | For tuning |
F | 1100 | 2600 | 21,0 | 100 | 300 | 9,0 | 0231 129 009 | For tuning |