123ignition Mercedes-old-6-R-V kärjetön sytytys
338,00 €
123ignition kärjetön sytytys 123MERCEDES-OLD-6-R-V on suunniteltu vanhemmille 6-sylinterisille Mercedes moottoreille (valmistettu ennen 1967).
– Mercedes 180
– Mercedes 219
– Mercedes 220a, 220S, 220SE
– Mercedes 300, 300b, 300c
– Mercedes 300S, 300Sc
– Mercedes 300SL
123ignition kärjetön sytytys 123MERCEDES-OLD-6-R-V korvaa seuraavat Bosch -virranjakajat:
VJUR6BR24, VJUR6BR32, VJUR6BR38, VJU6AR10, VJU6BR21, VJU6BR21T, VJU6BR26 & ZV/PCS6R1T.
Laitteessa yhtensä 16 ennaltaohjelmoitua sytytyskäyrää, jotka on käyttäjän valittavissa. Tutustu ohjelmiin sytytyskäyrät välilehdellä.
Ei varastossa, tehdastilaus, toimitusaika 2-3 viikkoa.
Sopiva puola
Asennusohje
Tekniset tiedot [ENG]
Cylinders: | 6 |
Directions: | CW/CCW |
Voltage: | 4,0 – 15,0 volt |
Range: | 500 – 8000 rpm |
Temperature: | -30 to 100 Celsius |
Coil: | stock or High Energy coil, primary coil NOT below 1,0 ohm |
Dwell: | constant current, fully autom. |
Time-out: | after 1 second current is switched off |
Spark-bal: | <0,5 degr. crankshaft |
Vacuum: | Starts at 100 mmHg, ends at 10 degr. @ 300 mmHg |
Max. Advance: | 45 degr. crankshaft |
Wiring: | red = +6V or +12V, black = ’-’ coil |
Sytytyskäyrät
curve | advance starts [rpm crankshaft] | max. advance [rpm] | [degr. crankshaft] | vac. adv. starts [mmHg] | max. vac. adv. [mmHg] | [degr.] | replaces | remark |
0 | 600 | 4500 | 32 | 100 | 350 | 20 | BOSCH VJUR6 BR24 | flat curve 2000-3500 rpm |
1 | 800 | 2500 | 20 | 100 | 300 | 10 | BOSCH VJUR6 BR32 | – |
2 | 600 | 4600 | 32 | 100 | 300 | 10 | BOSCH VJUR6 BR38 | – |
3 | 600 | 4500 | 36 | 100 | 350 | 20 | BOSCH VJU-6 AR10 | – |
4 | 600 | 3000 | 28 | 100 | 200 | 10 | BOSCH VJU-6 BR21 | – |
5 | 600 | 3000 | 26 | 100 | 200 | 10 | BOSCH VJU6 BR21T | – |
6 | 600 | 4500 | 36 | 100 | 350 | 20 | BOSCH VJU-6 BR26 | – |
7 | 700 | 2300 | 24 | 100 | 300 | 10 | BOSCH ZV PCS-6R1T | – |
8 | 1000 | 4500 | 23 | 100 | 300 | 10 | TUNING | 2000/6,5 |
9 | 1000 | 4500 | 23 | 100 | 300 | 10 | TUNING | 2000/9,0 |
A | 1000 | 4500 | 23 | 100 | 300 | 10 | TUNING | 2000/11,0 |
B | 1000 | 4500 | 23 | 100 | 300 | 10 | TUNING | 2000/13,0 |
C | 1000 | 4500 | 26 | 100 | 300 | 10 | TUNING | 2000/7,5 |
D | 1000 | 4500 | 26 | 100 | 300 | 10 | TUNING | 2000/10,0 |
E | 1000 | 4500 | 26 | 100 | 300 | 10 | TUNING | 2000/12,0 |
F | 1000 | 4500 | 26 | 100 | 300 | 10 | TUNING | 2000/14,0 |