123ignition Citröen-DV-4-R-V kärjetön sytytys
305,00 €
Kärjetön sytytys 123CITROEN-DV-4-R (aiemmin 123DV-R) on käytännössä sama kuin 123DS-A tai 123DS-R. Ero on jakajan kiinnityksessä ”DV” moottoreille, joita Citroën valmisti vuosina 1966 ja 1967. Näissä näkyy kaksi M7 pulttia virranjakajan kiinnityksessä. Tässä mallissa myös alipainesäätö. Sytytysennakko valittavissa 16 esiohjelmoidusta vaihtoehdosta.
Jos jakajan ilman alipaine liitäntää, valitse malli 123CITROEN-DV-4-R.
Ei varastossa, tehdastilaus, toimitusaika 2-3 viikkoa.
Sopiva puola
Asennusohje
Tekniset tiedot [ENG]
Cylinders: | 4 |
Directions: | CW/CCW |
Voltage: | 4,0 – 15,0 volt |
Range: | 500 – 8000 rpm |
Temperature: | -30 to 100 Celsius |
Coil: | stock or High Energy coil, primary coil NOT below 1,0 ohm |
Dwell: | constant current, fully autom. |
Time-out: | after 1 second current is switched off |
Spark-bal: | <0,5 degr. crankshaft |
Vacuum: | Starts at 100 mmHg, ends at 10 degr. @ 300 mmHg |
Max. Advance: | 45 degr. crankshaft |
Wiring: | red = +6V or +12V, black = ’-’ coil |
Sytytyskäyrät
curve | advance starts [rpm crankshaft] | max. advance [rpm] | [degr. crankshaft] | vac. adv. starts [mmHg] | max. vac. adv. [mmHg] | [degr.] | replaces | remark |
0 | 800 | 3400 | 24 | 150 | 350 | 22 | curve# 11C2 | mot. ’PERF0’ until 6 1955 |
1 | 500 | 4000 | 29 | 150 | 350 | 22 | curve# 11D | mot. ’11D’ after 6/’55 |
2 | 500 | 4000 | 29 | 150 | 350 | 22 | Ducellier 4931A | ’ID’ until 2’64 |
3 | 800 | 4400 | 23 | 150 | 350 | 22 | Ducellier 3941B | DS 7/’59-9’65, ID 2 ’64-9 ’64 |
4 | 1000 | 4500 | 31 | 100 | 300 | 10 | Ducellier 4141A | ID 9/’64-9 ’65 |
5 | 800 | 4400 | 23 | 100 | 300 | 10 | Ducellier 3944A | DE 9/’65-9 ’69 |
6 | 2000 | 5000 | 19 | 100 | 300 | 10 | Ducellier 4155B | DX DE DXF DJF 9/’65-9/’68 |
7 | 1200 | 5000 | 19 | 100 | 300 | 10 | Ducellier 4169A | DY DL DYF DLF 9 ’65-9 ’68 |
8 | 1600 | 4400 | 23 | 100 | 300 | 10 | Ducellier 4173A | DV 9 ’66-9 ’68 |
9 | 600 | 5200 | 21 | 100 | 300 | 10 | Ducellier 4253A | B DX DJ DXF DJF 10 ’68-9 ’72 DP after 9 ’72 |
A | 600 | 5400 | 31 | 100 | 300 | 10 | Ducellier 4254A | DY DL DT DV 10/’68-5/’69 |
B | 600 | 5400 | 31 | 100 | 300 | 10 | Ducellier 4291A B | DY DL DT after 5/’69 DV after 9/’72 |
C | 1100 | 4800 | 31 | 100 | 300 | 10 | Ducellier 4254B C | DV 5/’69-9 ’72 DX DJ after 9/’72 |
D | 1000 | 2000 | 18 | 100 | 300 | 10 | BOSCH ZV117 A3A, 231.177.001 | DS ’IE’ injection |
E | 1000 | 3500 | 34 | 250 | 400 | 10 | SEV A180 4134B | H-van, HY mot: H78 |
F | 1300 | 4500 | 34 | 250 | 400 | 10 | SEV A117 4134 | H-van, HY mot: H72 after 5/’64 |
F | 1300 | 4500 | 34 | 250 | 400 | 10 | SEV A117 4134 | H-van, HY mot: H72 after 5/’64 |